poniedziałek, 18 grudnia 2006

NUDY!

nie ma co pisac, bo nudy same. albo sie upijam, albo trzezwieje. a to wszystko przez paroszkiewicza, ktory mi niemal do gardla piwo wlewal jak ja juz nie chcialam. przynajmniej dzisiaj cierpi, bo musi w banku skacowany siedziec. tymczasem borem lasem musze w tym miejscu podziekowac idze - jedynej osobie odwiedzajacej blog za wysmienitego komenta. oczywiscie michel wie co robi, bo zna moje plany zawladniecia swiatem i jak nie bedzie ladnych komentow to wyladuje w bastylii i zaatakuje ja armia plywakow :))) cziiirz

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

hihihih!;) ależ, Królowej Świata, nie wypada dziękować! w końcu ja sem tylko małym żuczkiem, który musi się podlizać, by przeżyć w tym brutalnym świecie, którym Maja Groźna niebawem zawładnie!!! zatem tym inteligentniejszym osobnikom zalecałabym słuchanie się, bo.....reszty można sie domyślić! niezbadane są wyroki Boskiej Majeczki...
Proszę o łaskawość już teraz, o Pani!
Twój sługa - igicz!

Majka pisze...

wydam rozkazy to cie oszczedza :))